Hjem | Pressemeldinger
Pressemeldinger
Nordmenn vil handle for 4.800 kroner under Black Week
Den populære shoppinguken nærmer seg, og butikkene forbereder seg med kampanjer. Black Week har bitt seg fast i Norge.
Les mer
Kraftig økning i nettsalget av parfyme: Dufter til menn vokser klart mest
Bare i løpet av årets første fire måneder har salget av parfyme og andre duftprodukter gjennom Klarna økt med hele 77 prosent fra samme periode i fjor. Duft til menn, og økt salg blant unge voksne, er blant de viktigste årsakene til den kraftige økningen.
Les mer
AI hjelper Klarna med å redusere kostnadene til markedsføring med 100 millioner kroner
Klarna, den AI-drevne globale betalingsleverandøren og shoppingassistenten, har redusert salgs- og markedsføringskostnadene med 11 prosent i 1. kvartal 2024. AI står for 37 prosent av kostnadsbesparelsene, eller rundt 100 millioner svenske kroner årlig.
Les mer
900 norske nettbutikker har tatt i bruk Klarnas nye innloggingstjeneste: Enormt potensial
Mer enn 900 norske nettbutikker tilknyttet Nordens største netthandelsplattform, Mystore, er nå live med Klarnas nye innloggingstjeneste, «Sign in with Klarna.»
Les mer
Klarnas betalingsløsninger blir tilgjengelig i Nets kasse
Klarna, den AI-drevne globale betalingsleverandøren og shoppingassistenten, og Nets, en del av den ledende europeiske betalingsleverandøren Nexi Group, meddeler i dag at de har inngått et partnerskap som gjør Klarnas populære betalingsmåte tilgjengelig for alle nordiske nettbutikker som selger gjennom Nets.
Les mer
Klarnas AI-assistent håndterer 2 av 3 kundeservice-chatter etter en måned
Klarna presenterer nå sin nye AI-assistent – bygd på OpenAI-teknikk. Bare etter en måneds bruk av kundene, taler resultatene sitt tydelige språk:
Les mer
Julehandelsundersøkelse: Flere nordmenn vil handle i løpet av Black Week i år
Flere nordmenn, nærmere 7 av 10, planlegger å handle i løpet av årets Black Week som starter førstkommende mandag. Bare i løpet av de første dagene denne uken økte interessen for å sjekke priser kraftig.
Les mer
Usikkerhet rundt årets julehandel
Virkes julehandelsundersøkelse for 2023 har kartlagt nordmenns handleplaner foran årets jul.
Les mer
Klarna tar i bruk AI for en forbedret shoppingopplevelse i global høstlansering
Et AI-drevet bildesøk som lar forbrukeren finne og shoppe det de fotograferer, samt skanning av strekkoder i fysisk butikk for å dra nytte av Klarnas prissammenligningstjeneste, er blant de største produktnyhetene fra deres høstlansering.
Les mer
Klarnas halvårsresultat 2023: Knuser lønnsomhetsmål og fortsetter å vokse raskere enn netthandelen
Klarna offentliggjorde i dag halvårsresultatet for 2023. I tråd med selskapets strategiske fokus på lønnsomhet og vekst inkluderer det en lønnsom måned i andre kvartal, noe som er tidligere enn planlagt.
Les mer
Klarna første bank som tar i bruk ChatGPT for bedrifter
Klarna tar nok en gang AI-ledelsen, og er en av de første som tar i bruk ChatGPT for bedrifter, Chat GPT Enterprise. Dette gir AI-støtte for alle Klarnas ansatte – med bedre sikkerhet, høyere hastighet og enda bedre muligheter for avansert dataanalyse.
Les mer
Netthandel i 18 land: Norge blant landene hvor færrest handler mat på nett - flest handler klær
Nordmenn er blant de som mest sjelden handler dagligvarer på nett, men tyr i økende grad til netthandel når vi skal ha klær og sko. Det viser en stor global undersøkelse fra Klarna.
Les mer
Klarna med sterk vekst i Europa
Klarna annonserte i dag at verdien av varer og tjenester (GMV) som er solgt gjennom dem i Europa i 2. kvartal 2023, økte med 14 prosent fra samme periode i fjor. I den samme perioden økte netthandelen med bare én prosent*.
Les mer
Langt flere foretrekker å netthandle fra mobilen
Halvparten av oss foretrekker nå å bruke mobilen når vi netthandler. Det er en kraftig økning fra fjoråret, viser Klarnas shoppingundersøkelse for 2. kvartal 2023.
Les mer
AI, roboter og virtuelle prøverom: Slik shopper vi i 2041
Virtuelle prøverom, robothjelp i fysisk butikk og personlige stiltips ved hjelp av AI. Dette er blant de mange nyvinningene forbrukerne forventer av fremtidens shoppingopplevelser – som de vil ha både mer personlig og bærekraftig.
Les mer
Sommeren høysesong for nettsvindel: 280 000 nordmenn har blitt lurt av en falsk nettbutikk det siste året
Sommerferien er høysesong for netthandel – og svindel. Bare i løpet av det siste året kan rundt 280 000 nordmenn ha blitt lurt av en falsk nettbutikk. Samtidig oppgir flere nordmenn at de føler seg trygge når de netthandler nå enn for et år siden.
Les mer
Slik gjør du sommerkupp: Dyrere gressklippere - billigere joggesko
Mens en av de aller mest søkte sommerkategoriene, joggesko og løpesko, er 10 prosent billigere i år enn i fjor, er gressklippere og utendørsmaling blitt like mye dyrere i samme perioden.
Les mer
Sexkurs selger mer enn Womanizer
Torsdag lanserte Nytelse.no, som første nettbutikk i Norge, sexkurs på nett. Nå selger de mer sexkurs enn kundefavoritten Womanizer. - Helt utrolig, sier sexolog.
Les mer
Nordmenn bytter til billigere produkter, og er positivt overrasket
Mer enn halvparten av alle nordmenn handler nå mer rimeligere merkevarer eller kjedens egne merkevarer, enn de gjorde for et år siden.
Les mer
Klarna med ny, smartere prissammenligningstjeneste og automatisk rabatt-søk
Nå har den nye og kraftig forbedrede prissammenligningstjenesten Prisguiden flyttet inn på Klarna.no, og vil fortløpende bli tilgjengelig i Klarna-appen for flere og flere brukere de neste dagene.
Les mer
Salg av sexleketøy sprenger rekorder med 100% økning!
Våryre nordmenn handler mengder med sexleketøy på Pink-Week-kampanje. Økning på hele 100%!!
Les mer
Krogh Optikk og Fretex med secondhand solbrillekolleksjon
Brukte solbriller fra Dior, Chanel, Marc Jacobs, Oliver Peoples, Saint Laurent er klare for en ny sommer! I nettbutikken til Fretex er det kommet noen perler!
Les mer
Nordmenn på brukthandelstoppen i stor internasjonal undersøkelse
Flere nordmenn har solgt brukte produkter enn i noe annet land viser en stor internasjonal undersøkelse. Hele 3 av 10 er nå også mer interessert i å selge brukt enn de var for ett år siden.
Les mer
Seks av ti har tatt grep om personvernet sitt på nett, men det skjer for sjelden – Google inviterer til vårrengjøring på nett
En ny undersøkelse viser at seks av ti nordmenn har tatt grep om personvernet sitt på nett, men de gjør det sjeldent. Nå oppfordrer Google til en opprydding i personverninnstillingene.
Les mer
Oslo og Berlevåg på den norske netthandelstoppen så langt i år
Oslo er det fylket i Norge hvor det ble netthandlet mest fra per person i første kvartal 2023. Blant kommunene er det Berlevåg i Troms og Finnmark som er på netthandelstoppen. Her netthandlet innbyggerne hele 50 prosent mer enn gjennomsnittsnordmannen gjorde i årets tre første måneder.
Les mer
Klarnas globale vårlansering: Ny app med AI-dreven feed, gratis shoppingassistent og nye løsninger for butikker og innholdsskapere
En helt ny Klarna-app og smarte tjenester som både hjelper deg å finne det du ønsker og å videreselge det du ikke trenger. Det var blant nyhetene da den globale shopping- og betalingstjenesten i dag hadde sin halvårige Spotlight produktlansering.
Les mer
Rekordmange kjøper brukte klær
FINNs ferske bruktmarkedsundersøkelse viser en tydelig trend; vi kjøper mer brukte klær og vi kjøper færre plagg.
Les mer
Dyrere sommerdekk: Flere handler bilprodukter på nett
Bare i løpet av det siste året har gjennomsnittsprisen på de samme sommerdekkene hos prissammenligningstjenesten Prisguiden økt med 35 prosent. Antall nordmenn som netthandlet utstyr og tilbehør til bilen har økt i første kvartal 2023.
Les mer
Kraftig endring i handlevanene: Rimeligere produkter og mer research
Flere nordmenn opplever nå at deres månedslønn varer kortere enn den gjorde for bare ett år siden. Tøffere økonomiske tider har ført til endrede handlevaner og økt bruk av prissammenligningstjenester på nett.
Les mer
Klarna inngår unikt samarbeid med ChatGPT: Vil gi de beste og mest tilpassede shoppingrådene
Som en av de første merkevarene globalt inngår Klarna nå et samarbeid med Open AI og deres svært populære AI-verktøy ChatGPT. Samarbeidet skal gi enda smartere shoppingtips og mer personlig inspirasjon.
Les mer
Nå kan du sjekke hvor miljøbevisste elektronikk-kjøpene dine er i Klarnas app
Klarna lanserte i dag et globalt samarbeid med den internasjonale bærekraft-tech-plattformen Clarity AI som nå gir mer 150 millioner Klarna-kunder informasjon direkte i appen om hvor bra for klima og miljø deres elektronikk-kjøp egentlig er.
Les mer
Kraftig økning i interesse for netthandel: Hus og hage og dagligvarer øker mest
Økningen i antall nordmenn som foretrekker å handle mest på nett er større enn i noe annet land i en stor global undersøkelse som Klarna har utført. Klart størst er økningen innenfor kategorien hus og hage, dagligvarer og smykker og accessoirer.
Les mer
Salgseksplosjon på sexleketøy til menn - 200% økning!
Sexleketøy til menn har hatt en kraftig økning hos Nytelse.no, og salget av sugevibratorer har økt med 200% sammenlignet med fjoråret.
Les mer
Netthandelsåret 2022: Oslo og Tydal kommune på netthandelstoppen
Mens det ble netthandlet mest per innbygger i Tydal i Trøndelag i 2022, er Oslo det fylket hvor det ble netthandlet klart mest fra i løpet av fjoråret.
Les mer
«Klarna-utfordreren» Dintero inngår samarbeid med Klarna
Etter stor kundeetterspørsel har den norske betalingsløsningen og “Klarna-utfordreren” Dintero nå valgt å inngå samarbeid med Klarna. Snart vil alle deres butikker få muligheten til å tilby den globale shopping- og betalingstjenesten.
Les mer
Klarnas trendrapport for 2022: Nostalgibølge for en mer bekymringsløs tilværelse
Nostalgi har vært en av de store megatrendene innenfor shopping i 2022. Ifølge Klarnas årlige nye trendrapport «The Checkout» har mote inspirert av 1700-tallet og tidlig 2000-tallet hatt en markant salgsøkning i løpet av året. Vintage tech har også blitt langt mer populært – både globalt og i Norge.
Les mer
50% av nordmenn kysser ALDRI sin partner!
I en ny sexundersøkelse kommer det frem at 51% av det norske folk aldri kysser sin partner. - Triste tall, sier sexolog.
Les mer
Black Week og Cyber Monday økte med 22 prosent
Netthandelen i løpet av de siste åtte dagene med Black Week og Cyber Monday økte med hele 22 prosent fra i fjor. Det viser fersk omsetningsstatistikk fra mer enn 13 000 norske nettbutikker som benytter seg av Klarna.
Les mer
Klarna lanserer ny influenser-plattform for økt salg og redusert tidsbruk
I dag lanserte Klarna influenser-plattformen, Creator Platform, som gjør det enkelt for butikker å finne influensere som matcher deres målgrupper og produkter. Løsningen som nå lanseres i hele 45 land skal gi både influenser og butikk full realtidsoversikt over resultater og effekten av samarbeidet.
Les mer
Black Friday ble den største netthandelsdagen i Norge noensinne
Aldri før har det blitt netthandlet så mye gjennom Klarna på en dag i Norge som det ble gjort på gårsdagens Black Friday. Salget økte med hele 18 prosent fra den forrige rekorden - som ble satt på samme dag i fjor.
Les mer
I natt økte norsk netthandel med hele 989 prosent!
Da klokken passerte midnatt økte norsk netthandel med 989 prosent sammenlignet med en vanlig dag. Det var også 31 prosent flere produkter på tilbud enn på samme tid i fjor.
Les mer
Salg av sexleketøy sprenger rekorder med 70% økning!
Nordmenn handler mengder med sexleketøy på Black Friday-kampanje . Hittil er økningen på hele 70%!
Les mer
Rekordstart på Black Week: Netthandelen har økt med 21 prosent
Netthandelen i årets Black Week gjennom Klarna har så langt økt med hele 21 prosent sammenlignet med samme Black Week periode i fjor. Mest per innbygger har det blitt netthandlet i Oslo og Viken fylke.
Les mer
Nordmenn på den internasjonale julegavetoppen: 3 av 4 vil gjøre det billigere enn i fjor
Selv om Norge er landet hvor flest oppgir de skal handle julegaver i år, ønsker hele 3 av 4 nordmenn å gjøre dette billigere enn i fjor. l løpet av uken før årets Black Week, ble det registrert hele 36 prosent flere produkter på tilbud enn den tilsvarende uken i fjor.
Les mer
Klarna Growth Awards: 4 norske nettbutikker vant stor nordisk vekstpris
Premier til en verdi av 17 millioner kroner ble i går kveld delt ut da de beste nettbutikkene i Norden ble kåret under den store gallaen «Klarna Growth Awards» i Stockholm. Fire norske nettbutikker, som selger alt fra kokkekurs for barn til produkter laget av fiskeskinn, var blant de som stakk av med svært verdifulle premier.
Les mer
Nytelse.no kåret til Gasellebedrift – feirer med salgsvekst!
For andre året på rad er Nytelse.no kåret til Gasellebedrift. Det feires med salgsvekst på Singelsday.
Les mer
Sexleketøy har fått en helt egen dag – 4. november - slik feires den!
4. november er det sexleketøydagen, en hyllest til bruk av sexleketøy, og det feires selvsagt hos Nytelse.no som selger sexleketøy som aldri før - og dette kjøper nordmenn akkurat nå!
Les mer
Nå kan nordmenn betale med Klarnas app i fysiske butikker
Nå kan nordmenn enkelt betale for sine kjøp i fysisk butikk med Klarna-appen på mobilen sin, og selv velge om de vil betale med en gang, betale senere eller dele opp kjøpet sitt. Den nye tjenesten blir nå tilgjengelig i deltakende butikker over hele Norge, og vil inkludere ledende merkevarer som XXL, Lindex og Hi Fi Klubben.
Les mer
Salgseksplosjon av erotisk adventskalender!
For syvende året på rad selges den erotiske adventskalenderen til Nytelse.no som varmt hvetebrød allerede lenge før jul, og bare den siste helgen har salget økt med 21 % sammenlignet med fjoråret.
Les mer
Stor undersøkelse på Verdens sparedag: Nordmenn på den internasjonale sparetoppen
Norge er det landet i en stor global undersøkelse i 13 vestlige land hvor flest oppgir at de har spart penger jevnlig siden i sommer. Spesielt norske kvinner og 18-25 åringene utmerker seg med å være blant de flinkeste til å spare penger – som oftest på en bankkonto.
Les mer
Voldsom vekst i salget av vampyr-, cheerleading- og «Stranger Things» kostymer før Halloween
Mens etterspørselen etter både vampyr-, skjelett- og cheerleading-kostymer i oktober i år er mer enn doblet fra i fjor, har nettsalget av Halloween-kostymer som sykepleier, spøkelse og varulv gått markant ned.
Les mer
Pressemelding fra Bubbleroom: Rebecca Stella – Steal the spotlight
Med budskapet om å våge å gå sine egne veier, ta for seg av livet – og aldri be om unnskyldning for seg selv, lanserer Bubbleroom nå en ny, ekstravagant og fargesterk festkolleksjon: Steal the spotlight.
Les mer
Kvartalsrapport fra Komplett Group: Robust posisjon opprettholdes i volatilt marked
Sandefjord, 25. oktober 2022: I tredje kvartal fortsatte konsernets økonomiske resultater å bli påvirket av svakere etterspørsel, spesielt i forbrukermarkedet. I dette krevende markedet har konsernet lyktes med tiltakene for å opprettholde sin bransjeledende posisjon når det gjelder lave driftskostnader, sørge for et attraktivt varelager, og forbedre arbeidskapitalen.
Les mer
Nord-Norge tilbake på den norske netthandelstoppen siste kvartal - Flå og Rødøy på kommunetoppen
Troms og Finnmark og Nordland er igjen tilbake på den norske netthandelstoppen i 3. kvartal 2022. Kommunene hvor det har blitt netthandlet mest per innbygger siden i sommer er Flå i Viken og Rødøy i Nordland.
Les mer
1 av 4 nordmenn er “planteforeldre”: Prater med dem og blir lei seg når de dør
Hele 1 av 4 nordmenn definerer sitt plantehold som såkalt “plant parenting” - det vil si at de tar like godt vare på plantene sine som om de skulle være et familiemedlem.
Les mer
Nordmenns netthandelsvaner: Tredoblet salg i flere kategorier søndag kveld
Mens nettsalget av bøker, film og musikk i gjennomsnitt er hele 190 prosent høyere på mandag formiddag enn ellers i uken, er salget av smykker og andre accessoirer absolutt høyeste på onsdag formiddag. Det er imidlertid søndag kveld fra klokken 21 til 22 nordmenn netthandler aller mest innenfor fleste kategorier.
Les mer
Norske kvinner på den internasjonale sparetoppen: Viktigst med penger til uforutsette utgifter
Norge er det landet i en stor internasjonal Klarna-undersøkelse hvor flest kvinner oppgir at de sparer hver måned. Den klart vanligste grunnen til sparingen er å ha en bufferkonto til uforutsette utgifter. Norske kvinner er også mer interessert i personlig økonomi enn de aller fleste andre i undersøkelsen.
Les mer
Økt netthandelssalg av klær og sko i 2. kvartal 2022
Salget innenfor den netthandelskategorien hvor nordmenn handlet oftest i 2. kvartal 2022, klær og sko, økte med hele åtte prosent fra samme periode i fjor. Innbyggerne i Oslo handlet suverent mest – nesten 50 prosent mer enn gjennomsnittsnordmannen.
Les mer
Internasjonal ferieundersøkelse: 1 av 7 nordmenn skal nakenbade i sommer
15 prosent av nordmenn røper at de garantert skal nakenbade i sommer. Mest ivrige er menn og de mellom 18 og 25 år. Samtidig er badeshorts og bikini langt mer populært her hjemme enn i de fleste andre land. Norske menn er også de som er mest skeptiske til Speedoen.
Les mer
Kvartalsrapport fra Komplett
Q2-22: Attraktivt posisjonert for langsiktig vekst - kvartalsresultatene påvirket av utfordrende marked
Les mer
Klarna lanserer digital lommebok for medlems- og lojalitetskort i egen app
Hver nordmann over 18 år har i snitt hele fire lojalitetskort. I dag lanserte Klarna en løsning hvor du enkelt kan lagre alle lojalitets- og medlemskort i appen deres.
Les mer
3 av 10 nordmenn har blitt lurt ved netthandel det siste året
Rundt 300 000 nordmenn har blitt lurt av en falsk nettbutikk i løpet av det siste året. Mange har også mottatt ødelagte produkter, eller ikke fått varen de har bestilt på nett. Samtidig sier 1 av 5 at de ikke er sikre på å få hjelp om det oppstår problemer.
Les mer
1 av 3 uten full kontroll: Klarna med nytt digitalt verktøy for shoppingoversikt
Selv om flere nordmenn mener de har bedre kontroll på egen økonomi enn i alle andre land, mangler allikevel 1 av 3 full oversikt over eget forbruk.
Les mer
Klarna passerer 150 millioner kunder: Feirer med globale tilbud i tre dager
For å feire at Klarna har passert 150 millioner kunder og 400 000 butikkpartnere globalt, annonserer de nå en tre dagers tilbudsperiode, Dream Deal Days, i samarbeid med noen av verdens mest kjente merkevarer.
Les mer
Klarna lanserer Virtual Shopping for å gi kundeopplevelsen i fysisk butikk på nett
Klarna annonserte tidligere i mai lanseringen av sitt nye Virtual Shopping-tilbud i 18 land, inklusive Norge. Nå blir det enkelt for deres mer enn 400 000 tilknyttede butikker over hele verden å ta det beste fra fysiske butikker inn i sine nettbutikker. Allerede fra start har mer enn 300 merkevarer, som Levi’s og Hugo Boss, gått live med den nye tjenesten.
Les mer
Klarna lanserer egen vekstpris for nordiske nettbutikker
Samtidig som Klarna satser stort på mer forbrukervennlige og bærekraftige betalingsløsninger, har de investert store summer for å kunne tilby flere markedsføringstjenester til butikker som bruker dem. Med lanseringen av Klarna Growth Awards skal nettbutikker støttes for å fortsette å vokse.
Les mer
Oslo og Bykle i Agder på netthandelstoppen så langt i 2022
Mens Oslo topper fylkesoversikten over netthandel i første kvartal 2022, var Bykle i Agder kommunen i Norge hvor det per innbygger er netthandlet mest så langt i år.
Les mer
Klarna med ny satsing for 18-25 åringer
Etter produktforbedringene Klarna gjorde i fjor har andelen unge voksne som får purregebyr etter fakturakjøp gått kraftig ned. Samtidig er 18-25 åringers kunnskap om kredittkjøp lav. Klarna fortsetter sitt langsiktige forbedringsarbeid for et mer bærekraftig kredittmarked – nå med et spesielt fokus på denne aldersgruppen.
Les mer
Klarna sluttfører sitt oppkjøp av PriceRunner
Stockholm, 4. april 2022 – Klarna, den ledende globale betalings- og shoppingtjenesten, annonserte i dag at de har sluttført sitt oppkjøp av PriceRunner, Nordens ledende sammenligningstjeneste, med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Storbritannia.
Les mer
Norge på mobilshoppetoppen i stor internasjonal undersøkelse
Norge er det landet hvor flest har brukt mobiltelefonen sin til netthandel. Det viser en stor internasjonal undersøkelse i 13 vestlige land.
Les mer
Ekstrem økning i salget av strømsparende produkter de siste månedene
Mens salget av tetningslister økte hele 334 prosent i desember og januar, har de til tider svært høye strømprisene også ført til en kraftig økning i nettsalget av varmetepper, peiser, Glava og ved.
Les mer
Markant økning i sex-leketøysalget før Valentines: Vestfold og Telemark på fylkestoppen
Salget av erotiske produkter og sex-leketøy økte markant den siste uken før Valentines-dagen i år. Det er i Vestfold og Telemark som det per innbygger ble netthandlet mest innenfor denne kategorien i hele 2021.
Les mer
Netthandelsåret 2021: Nesna i Nordland og Oslo handlet mest på nett
Innbyggerne i Nesna kommune i Nordland handlet mest på nett i Norge i løpet av 2021. Samtidig passerte Oslo Troms og Finnmark, og ble fylket hvor det ble brukt klart mest på netthandel i fjor per innbygger.
Les mer
Julenetthandelen: Oslo handlet mest og dette er noen av de mest kjøpte julegavene i år
Kassaapparat, Stiga Snow Flyer, Airpods og massasjepistol. Dette er noen av de mest solgte typiske julegavene på nett i år. De som har julehandlet mest er innbyggerne i Oslo. Minst julenetthandlet de i Agder.
Les mer
Garnsalget øker mot jul: Strikkeartikler er de mest populære hjemmelagde gavene
Hele 1 av 4 nordmenn gir bort egne hjemmelagde julegaver, og det er strikkede artikler som det er den store vinneren. Bare i løpet av de siste par månedene har garnsalget i Norge økt med opp mot 36 prosent gjennom Klarnas betalingsløsning.
Les mer
Norges første bruktbutikk for elektronikk har åpnet
Elektrokjeden Power innførte tidligere i år pant på brukt elektronikk. Nå har de åpnet Norges første varehus hvor de brukte mobilene, TV-ene og PC-ene skal selges til nye eiere.
Les mer
Nordmenn på julestresstoppen: Dette øker julestresset mest
Nordmenn er blant de nasjonalitetene som blir mest stresset i ukene før julaften, og er i særklasse dem som oppgir julegavehandel som den viktigste grunnen til stressøkningen. Samtidig er vi blant landene hvor færrest bruker nettbutikker og flest foretrekker å handle i fysisk butikk.
Les mer
Ferske Klarna-tall: Mer enn doblet salg av «stygge julegensere» så langt i julehandelen
Bare i løpet av de siste fem ukene har andelen solgte såkalt stygge julegensere i Norge økt med hele 152 prosent sammenlignet med den samme perioden i fjor.
Les mer